wtorek, 5 lipca 2011

.

Taa pogoda mnie dobija ; /  Masakryczna jest, mam nadzieje, że jutro będzie słońce :>

Jak sami się domyślacie poo komentarzach i odwiedzających to mój blog nie jest tak aż 'popularny' - nie chce żeby był aż za bardzo, ale jakiś rozgłos, by mi się podobał ;> Więc pomyślałam o jakimś małym co nie co... , ale to zależy tylko od Was, czy wam się podoba czy nie ...
Mam taki pomysł, żebyście mi napisali w komentarzu ' LUBIĘ ' lub ' NIE LUBIĘ ' oraz do tego dopisać jaki macie pomysł na ciekawsze i interesujące notki do mojego blooga, które Was zaciekawią i przykują uwagę .
Więc jak jesteście chętni do tego to będę bardzo wdzięczna ;*
A i .. to nie jest żaden konkurs, ale potem podlicze głosy i sie okarze czy mój blog jest lubiany czy nie ;)
Mam nadzieję, że tak ;] Ale i tak to nie zależy odemnie - tylko od was ;)
TERMIN OD 6.07 DO 20.07 ;)
Jeszcze raz DZIĘKUJE ;********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz