poniedziałek, 4 lipca 2011

Powrót ;)

Siemkaa. ;>
Tak się ciesze, że są już wakacje .! ;) Strasznie cierpliwie czekałam aż w końcu się pojawiły ;]
Przepraszam, że długo nie pisałam, ale nie miałam czasu.. , a na wakacjach na Mazurach tam gdzie byłam nie było wgl zasięgu i internetu też nie ; ( .
Ale to się już skończy, ponieważ teraz mam czas i kilka nowości.. - ale to kiedy indziej ;)

Przeglądałam kilka stron i jedna z nim wpadła mi w oko ;
www.loveit.pl  - świetna stronka ;) Polecam. ;]

Mam dla was pytanie gdzie można zakupić lakier do paznokci koloru miętowym .? ( wiecie chodzi mi o taki pomiędzy zielenią a niebieskim) ... ;) 
bylabym bardzo wdzięczna za odpowiedź ;)  A i w cenie do 20 zł. ;))

Mam nadzieję, że wam się podoba mój blog ;))
Paaa;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz