środa, 8 czerwca 2011

Inspiracje oraz NEWS .! ;>

Hejka.
Jutro jadę na wycieczke i się bardzo ciesze, ponieważ nie będę mieć lekcji <jupi> .! ;>
A poza tym mam strasznego doła.... , pogoda się psuje chodź do wakazji zostało tylko kilkanaście dni ;)
Mam nadzieję, że się poprawi ;]
A patrząc na temat tej notki ... ' inspiracje '  więc tak, tym razem przygotowałam wam kilka inspiracji (jak to już napisałam wcześniej w tym zdaniu ;p ) .

 Noo .! Przypomniało mi się, że za niedługo muszę robić przegląd w mojej szafie i napisać listę co zabieram na wakacje ;) Mam nadzieję, że będą udane ;]
Jak macie jakieś pomysły na nowe notatki to proszę napisać mi w komentarzu lub na mój e-mail ;) - będę bardzo wdzięczna ;)
Mam jeszcze dla was taki news - spróbuję zorganizować konkurs, ale to dopiero zgdziś za kilka dni, bo dopiero mam bloog jeden dzień, więc najpierw muszę się rozkręcić, a potem działać ;)
Paa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz