niedziela, 12 czerwca 2011

Muaa .

Siemka .. albo niee lepiej będzie Dobry Wieczór ;)
Było - mineło ..
Fajna dziś pogoda się zrobiła i miałam ochote sobie pojeździć na rowerze, więc zadzwoniłam do mojej z najlepszych qumpel Juliii żeby pojeździła razem ze mną - zgodziła się . Ale był u niej jej kuzyn - Przemek - on jest taki słodki , i musiała go wziąść ze sobą - to nie był żaden problem, bo to była nasza "rozrywka" - on był taki smieszny, że jak coś powiedział to padałyśmy ze śmiechu . ;)
A ii jeszcze od niej sister była - Oliwiiaa - fajna jest ; ]
No i tak sabie krążyliśmy i krążyliśmy - spotkaliśmy kilku znajomych i tak nam zleciało pół godziny i musiliśmy wracać na grilla ;)
Dziękuje wam za udane 30 minut ;*


Po powrocie do domu wziełam prysznic i umyłam włoski ;>
Oraz zrobiłam zdjęcia ;)
(nie przestraszcie się ) ^^


z miśkiem ;*

Jak będę mieć czas to napisze jeszcze o tych moich arcydziełach ;)
Paa;*

1 komentarz:

  1. Fajny bloog sąsiadko ;p Tu Klaudia xd
    Wymiatasz xd
    Dawno sie nie widziałyśmy nie ? 35 minut temu ;p
    Eh.. Pozdro ;)
    A.. i Zapraszam Cię na mojego floga ;p
    Pamiętasz link ? ;p
    www.kd.flog.pl ;p

    OdpowiedzUsuń