czwartek, 9 czerwca 2011

Połączenie ;)

Siemka. ; )
Przygotowałam dla was na dzis jeszcze kilka "połączeń" ciuszków. ;>
Z tego zdjęcia najbardziej podoba mi się ... hmm... buty i bluzeczka ;>

Cudne są tutaj te buciki ;*
okulary - top secret
naszyjnik - cubus
sukienka - new yorker
torebka - mohito
buty - new yorker

____________________________________________________________________________
;)


No miałam jeszcze coś powiedzieć i zapomniałam ;p
Aaa juz wiem..
Jest mi bardzo smutno, że narazie nikt mnie nie odwiedza i nie komentuje żadnej notki ;(
Ale mam nadzieje, że za niedługo będę mieć już kilka odwiedzin tak samo jak komentarzy.
Chciałabym miec rozgłos o moim blogu. Ale no coż, samo od siebie kiedyś przyjdzie. ;)
Jak macie jakieś pytania proszę napisać w komentarzu, lub na mój e-mail ; kotek119@vp.pl pytać ;)
A jeszcze coś to bardzo ważne ; bo pod moimi notkami gdzie można komentować jest napisana godzina dodania notki, więc nie zwracajcie na to uwagi, ponieważ mi pokazuje dobrą godzinę, a wam złą i nie wiem dlaczego. Jak ktoś by wiedział jak to zmieniać proszę napisać ;) Będę bardzo wdzięczna ;)
Miłej nocy życzę i doprzeczytania jutro .!  ;>
Paaa . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz