wtorek, 14 czerwca 2011

Ołł yeah .! ;]

Siemka. ;>
Mój humor się poprawia z każdym dniem, ponieważ nadchodzą wakacje, a to najwspanialsze miesiące w rooku ;)  Wytrzymamy - oczywiście .! ;x
Dobra .. sidziałam na facebook'u i tak przeglądałam phrases'a i kilknełam na ; Dziwne buty.
Niektóre okazały się klapą, jak np. te "stopy" albo " skórki od banana", ale niektóre były rzeczywiście fajne i interesujące, zobaczcie;



Jak idzie w takich butach chodzić.?? ( mówie o tych na samym dole i nad tekstem ;> ).
Bo ja siebie nie wyobrażam w takich butach iść.;>
Ale są sweet .! ;)


Znowu ta szkoła . Wy też tak macie, że musicie chodzić do szkoły chociaż nic nie robicie na lekcjach .?
No znaczy na polskim jeszcze ćwiczymy, ale na macie albo takich przedmiotach jak np. plastyka, informatyka czy technika - już nic nie robimy ;) Mamy ulge. ;>
Dziś mamy jakieś zrobić przedstawienie o Holandii - właśnie musze jeszcze poszukać flage co zrobiłam ją na dzisiaj - tylko nie wiem gdzie jest ;p Ale grunt, że chociaż coś zrobiłam ;)
Dobra ja lece ;*

Bay ;*

2 komentarze:

  1. Wszyscy się cieszą, bo już niedługo - WAKACJE!
    Z tego powodu zapraszam do mnie :)
    www.agata-sweet.blogpost.com
    Możesz też polecić tego bloga swoim znajomym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też w szkole nic nie robimy ale i tak każą nam chodzić (jakiś bezsens)

    OdpowiedzUsuń