piątek, 10 czerwca 2011

Jak dobierać ... kolory cieni do powiek ;)

Siemka.
Przygotowałam dla was ( dla waszych oczków ) taką notkę , może i ciekawą, ale dla niektórych może się wydawać nudna. Ale uwierzcie mi może się przydać pomocna ;)
Więc ... nie ma nic złego w dobieraniu cieni o kolorze swojej tęczówki, ale jeden kolor może się zbrzydnąć, dlatego zalecam urzywania jak najwięcej różnych barw na powieki, wtedy wydaje się całkiem odmienionym ( np. ja tak mam więc myślę , że wy też tak macie ;> ).

 a) Oczy niebieskie:
kolory harmonijne - zielenie, żółcie, róże
kolory kontrastujące - brązy, czernie, fiolety
kolor dopełniający (dający silny kontrast) - pomarańcz

b) Oczy zielone:
odcienie harmonijne - błękity, żółcie
kolory kontrastujące - czarny, fioletowy, miedziany, brązowy
kolor dopełniający - czerwień

c) Oczy piwne:
odcienie harmonijne - brązy, brzoskwinie, korale
kolory kontrastujące - czernie, błękity, fiolety
kolor dopełniający - niebieski

d) Oczy brązowe
odcienie harmonijne - czerwień, pomarańcz
kolory kontrastujące - szary, czarny, zielony, purpurowy
kolor dopełniający - niebieski

I to by było na tyle co do dobierania odpowiednich cieni do powiek ( kolorków) . :>
Mam nadzieję, że się przydała taa notatka ;)
Paa ; *

1 komentarz:

  1. Dziękuję za zaproszenie ciekawy blog wspaniałe kontrasty pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń